F R Å N S K O G E N

2012-04-29
22:51:50
[ vet inte hur jag vill börja detta inlägg ]
Så jag skiter i att börja det på något vis och börjar babbla med en gång!
Kan ju börja med att ibland kan det vara riktigt bra med fotointresserade grannar.
Ikväll åt vi mat där och då hade han köpt ett nyare photoshop, så då fick jag det gamla!
Wiiihooo!
Så jag har väl provat att redigera några bilder och testat en massa.
Jag kan en del, men vissa saker är nytt och rätt så krångligt!
Men jag lär mig väl med tiden.
Idag är det Söndag och jag klagar absolut inte! Ledig både måndag och tisdag.
Valborg i morgon och röd dag på tisdag. Morgondagen spenderas med fina vänner.
Så det blir förhoppningsvis kanon, men först så ska jag ha en sovmorgon, fin frukost och lite fotografering!
Så nu bjuder jag på en bild från igår också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: