31 Juli 2012 20:09

2012-07-31
20:09:34
Nämligen den 31 Juli!
Idag har jag spenderat en dag i Borlänge. 
Lämnade in mobilen på elgiganten och hann också med lite shopping på kupolen.
Två linnen fick följa med mig hem, när jag kom hem så hade övriga familjen kommit hem
efter några dagar i huvudstaden. Med sig till mig hade dom två linnen ett av dom var ett träningslinne!
Från Ikea fick jag två anteckningsblock i två olika storlekar. Det stora är randigt papper och det lilla har helvita papper. 
[ bilder finner ni längre ner på allt ] 
 
Nu ska jag plocka ihop madrasser och lite annat som skräpar på golvet efter att jag haft vänner som sovit här i två dagar. Sen så har jag en massa bilder att visa så jag ska väl göra några fler inlägg som kanske blir tidsinställda eller om jag publicerar dom direkt vi får se!  Så vi hörs nog senare!
 
Träningslinnet - Stadium
Linne - H&M 
Linne - Stadium
Och ett linne till från H&M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: