PEACE AND LOVE

2012-06-29
12:33:19
Nu var det ganska längesen som jag skrev någonting här. Har precis tankat över 459 nya bilder till datorn.
Bilder som jag fotat på Korfu. Japp, förra veckan tog jag mig en trip till den Grekiska ön Korfu för en massa sol, bad och god mat! Jag har haft en super semester där borta och nu är det Peace and Love som gäller för min del!
Igår så var det Veronica Maggio, Svenska Björn Stammen som stod på scenen!
Maggios konsert var sjukt galet bra!!
När hon började sjunga på låten Längesen och Petter kommer in på scenen trodde jag att jag skulle lätta från marken. Så bra var det! Idag väntas Rebecca & Fiona, Kent, Markus Krunegråd för att bara nämna några.
Nu ska jag ta bort det slitna blåa nagellacket som just nu pryder mina naglar och sen måla dit en ny ball färg!
Vi hörs senare! 
 
  
    
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: