Lång dag...

2013-04-25
22:57:40
 
Denna torsdag börjar lida mot sitt slut. Vilken lång dag detta har varit.
Började dagen med en timme på gymmet. Och igår trodde jag att jag skulle ha ett nationellt prov på förmiddagen och två lektioner efter lunch sen iväg till Falun med skolan för en gymnasiemässa där vi skulle ge lite information om våran linje. Allt gick nästan som planerat..
Gjorde nationella och jag har varit i Falun men något gick snett därimellan. Eller ja, snett och snett.
Jag blev istället inringd för att servera under treornas lunch i restaurangen. Vilket var riktigt roligt!
Annars har det mesta gått som planerat, så nu är det två väldigt trötta ben som lägger sig i sängen för att äntligen få lite vila!

Kommentarer
Postat av: Elin

Var med och tävla om ett par superfina skor på min blogg! :)

2013-05-01 @ 22:07:49 - http://ytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: