2013 i bilder.

2013-12-31
00:14:41
Tänkte att jag skulle dela med mig utav en del av alla tusentals bilder som finns ifrån året som snart är slut.
Dom kommer inte i någon speciell ordning men det finns en liten förklaring till de flesta utav bilderna. 
 
 
 Skolfoto & ölprovning i skolan. Fick frukostsällskap i form utav mamma, pappa och lillebror. 
 
 
Lina kom på besök och vi såg på film och åt godsaker. 
Jag åt finfrukost på lediga dagar och spenderade en dag i slalombacken med kusinvitamin. 
 
 
Bakade fotbollstårta, spatserade omkring i kalasbyxor och stövlar.
Besökte IKEA med Lina och vi spelade sims en annan av sommarlovets alla dagar.
 
 
Sista natten i gamla lägenheten innan sommarlovet så kom lillebror på besök. 
Dagen efter packade jag ur lägenheten och flyttade hem för sommaren och in på min lilla vind.
En solig dag besökte vi strutsfarmen. 
 
 
Hängde på stranden och bakade tårta.
 
Ritade i telefonen och hittade en fin låt.
Hade en chill dag i ziperallen.
 
 
Gick ut och åt med fina vänner.
Det var bara några av alla bilder som finns från året. 
Finns så många men allt ligger så rörigt så det får bli fler bilder
en annan gång! godnatt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: