25 sanningar

2013-01-23
11:04:25
1. Jag har två bröder, en yngre och en äldre.
2. Jag har tre vänner som känner mig lika bra som mig själv.
3. Jag har tre kusiner på två ben och två som har fyra ben.
4. Jag fyller år tre dagar efter julafton.
5. Jag har spenderat X antal födelsedagar på kupolen, bara för att på min födelsedag startar mellandagsrean!
 
 
6. Jag hatar att flyga.
7. Jag har rest utomlands med flygplan tre gånger.
8. När jag blir äldre vill jag bo utomlands.
9. Jag älskar att åka tåg.
10. Jag cyklar så ofta som jag kan, det går för sakta att gå. Det blir tråkigt efter en stund.
 
 
11. Skitsnack är det äckligaste jag vet.
12. Fast falska människor är nog kanske värre.
13. Jag tycker är killar är coolare är tjejer. Palla allt skitsnack som vi tjejer sysslar med. Bättre att slåss.
14. Men jag är nog mer nöjd att jag är tjej ändå.
15. För det gör nog rätt så ont med en rak höger.
 
 
16. Jag älskar att laga baka och laga mat.
17. Jag vill öppna ett fik med endast Cupcakes.
18. Eller en restaurang med bara pasta.
19. När jag ska laga en tre-rätters middag så har jag alltid Toast Skagen till förrätt!
20. Innan någon av punkt 16-18 går i verket så ska jag klara av Restaurang och Livsmedelslinjen på gymnasiet!
 
 
21. Jag anser att jag själv är galen. Väldigt.
22. Det tråkigaste jag vet är att borsta tänderna. Men jag gör det ändå.
23. Det bästa plagget som skapats är nog Ziperallen.
24. Jag älskar skräckfilmer.
25. Om jag fick välja ett djur jag skulle leva som så vill jag vara en guldfisk.
En levande discokula!
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha ja älskar nummer 13!!

2013-01-29 @ 21:48:56 - http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: