Vilka äventyr!

2013-07-03
00:56:19
Detta är till er människor som kan tänka er ett inlägg med några få rader text men ett flertal bilder.
Har varit inaktiv här ett bra tag nu. Latat mig på fina sommardagar, jobbat, varit på äventyr till havs och träffat djur som var riktigt häftiga! Som sagt många bilder, lite text. Bäst jag slutar tala nu.
 

Tre svartvita och nyfikna strutsar som vi besökte i borlänge för några dagar sedan.
Ganska roliga djur det där, har ni inte varit där så tycker jag verkligen att ni ska göra er en utflykt dit.
Kika på djuren, ät strutsglass eller en strutsburgare.
 
 
 
Åter till lite bilder med färg på. Igår tog vi bussen till huvudstaden för att senare på eftermiddagen kliva på viking line's båt Cinderella. Vi åt massa god mat, handlade i tax freen och hade det riktigt bra!
 
Men nu är vi hemma igen och jag har bäddat ner mig i min säng, SÅ skönt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: