Ojoj, tidsfördriv! [tidsinställt]

2013-03-20
12:00:00

Vad heter du? – Emma.
mellannamn då? – Anna.
Vart bor du? – Säter / Leksand
Trivs du där? – Som fisken i vattnet.
Brukar du läsa horoskop? – beror väl på vad som står i dem.
Har du körkort? – nej, och tur är väl det.
Äger du några converseskor? – jaop!
Favoritdjur? – guldfisk?
Vad spenderar du dina pengar på? –
Senaste konserten? –
rihanna på peace and love.

Festar du? – hela livet är en fest.
Antal kuddar i sängen? – T R E

Kan du baka bullar? – självklart!
Har du varit med i scouterna? – HA HA! nej.
Bläck eller blyerts? – Bläck
McDonald’s eller Burger King? – Mc's strips BK's burgare deal?
Är du allergisk mot något? – Kiwi..
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? – Vit.
Vad åt du till frukost? – Mackor och lite oboy.
Hur ser du ut idag? – Som igår.
Nästa mål i ditt liv? – Att somna.
Vad såg du senast på TV? – Pluras kök.
Hur svarar du i mobilen? – Olika, om det är någon jag känner så brukar jag säga '' hejhej hallå slimalicom!
Vem ringde du senast? – Mini I think...
Vad sa den du ringde? – Något alldeles superroligt!
Sov du ensam? – yes I did.
Vad innehåller din favoritnattmacka? – Räkor, kykling eller både och!
 

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng? – Minns inte ens när någon sov här senast...
Såg dig gråta? – Mamma. Haha jag satt och åt och det sprakar till mellan tänderna och örat hahahha, så då av relex kom det en tår. Men jag skrattade.
Fick dig att gråta? – Skorpan jag åt på?
Du gick på bio med? – Mini, Nylle och Lina tror jag.
Du gick på stan med? – Emma och Muk.
Skällde på dig? – Minns inte, alla skäller på mig....


 

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? – ja.
Bråkat med ditt husdjur? – Så fort jag ska dammsuga så slåss jag med mina dammråttor.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? – ohja!


 

SAKER

Vad är du mest rädd för? – Mörker.
Vilka kläder sover du i? – Min urcoola snobbenpyjamas.
Vart vill du gifta dig? –  Helt spontant, i en sandlåda någonstans i ett regning sverige.
Vad hatar du verkligen? – När ingen förstår mig.
Kör du bil? – nej och det ska ni vara glada för!
Har du ett jobb? – extra.
Gillar du att ha folk omkring dig? – jaop!
Är du ett hälsofreak? – oh no..
 

 

 

FAVORIT
Rum i huset? – Vardagsrummet.
Typ av musik? – allt
Månad? – Absolut Juni! Under den månaden är sommaren som högst, varm och skönt. Så får vi ju inte glömma Peace & Love!
 


 

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? – nej,
Köpt någonting? – nej.
Varit sjuk? – ja.
Sjungit? – ja. helt klart.
Sagt "jag älskar dig"? – tror inte det.
Velat säga till några att du älskar dem? – tror jag inte. 
Träffat nån ny person? – nej.
Saknat någon? – Lina.
Kramat någon? – Inte en enda. Ingen vill kramas med ett snorbarn som jag.
Kysst någon? – no.


 

SENASTE
Låt du hörde? – Dancing in the moonlight.
Film du såg? – Loranga, Masarin och datarjang! :')
Mat du åt? – Kyckling med jordnötssås och ris.

Gången du åt en 7elevenkorv? – ursäkta?
Senaste människa du slog? – Är man stor och stark måste man vara snäll!
Senaste stora bussresesan? - Till Leksand kanske?
Senaste långa telefonsamtal? – Om skype gills så var det nog med Emma Ryttare.
Senaste dusch? – igår. 
 
 


 

FÖRSTA
Första bästa riktiga kompis? –  mamma? :D
Första inhandlade skiva? – Haha iiiingen aning...
första fiende? Morran i mumin.


Kommentarer
Postat av: lina lindberg

<3

2013-03-23 @ 17:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: