Helgen..

2013-05-26
21:55:08
Den här helgen har bara varit för bra.
I fredags kom jag hem vid fyra och hade dessutom en ledig kväll från jobbet så jag fick besök av mini och anton som kom hit och grillade och bara snackade skit. Sen var vi iväg och kollade på fotboll och därefter fick vi med oss två till hem. Mycket trevlig kväll!
 
Igår jobbade jag ett par timmar. Mamma och LINA, som jag inte sett på ungefär hundra år kom och hämtade mig och vi åkte hem, åt god mat, promenerade, tittade på film och bara myste omkring.
 
Och idag har det varit mors dag, som vi firade med tårta som jag och Lina bakade imorse och paket.
Sedan har vi fördrivit dagen genom att sola, kolla på fotboll, äta mat och bara hänga.
Så var snart den här helgen också nått sitt slut och det är dags för en ny skolvecka. Men det gör mig inte så mycket, då alla nationella prov är klara och det är 18 dagar kvar till sommarlovet.
Så nu ska jag gå ner, borsta tänderna och därefter krypa ner i sängen.
Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: