Torsdag..

2013-05-30
23:05:46
När vädret visar sig från sin finaste sida så låter jag det eka tomt här.
Idag slutade jag tidigt, så jag tog bussen till borlänge och kupolen för att spendera lite pengar.
Fick med mig ett par skor, två tröjor och ett par shorts hem iallafall.
Tog bussen vidare hem till säter där jag stannar över natten för jag har sovmorgon imorgon till 12:20
 
Två lektioner sen slutar jag igen.
Ledig från jobbet imorgon kväll så vi får se vad jag hittar på.
Det ser i allafall att bli fint väder så vi får väl se hur länge det dröjer till nästa uppdatering! ♥

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Gullig katt där! 😉

2013-05-31 @ 18:51:05 - http://jagochcharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: