Bortförklaringarnas inlägg.

2014-09-24
19:50:05
 
Efter två veckors ekande tomhet härinne så tycker jag att det är dags för lite bloggkvitter.
 Anledningarna till tomheten är många men att jag umgås och härjar runt med fina vänner & går i skolan är nog dom som stjäl mest tid. 
 
Kylan har sakta men säkert smygit sig fram och nu är både mössa och halsduk på när man går till skolan på morgonen. Det har sina för och nackdelar. 
Jag tycker att hösten är så mysig när löven skiftar färg man får plocka fram alla tjockare tröjor och skor men samtidigt så kryper förkylningen fram men jag tacklar det genom att dricka mängder av varmt och tassa omkring i mina kära nalletofflor och förkylningen är så gott som väck innan den hann ta tag i mig helt.
 
Nu ska jag ta och hämta in den sista tvätten innan jag ska slänga mig i duschen och därefter krypa ner i sängen och se en film, äta lite popcorn och bara ta det lugnt.  Så vi hörs, hej!
 
 
 
Saknar Rhodos såååååå mycket & hoppas på att det inte dröjer allt för länge till nästa resa!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: