30

2012-11-27
21:50:09
 
 
Det slog mig just att idag är det trettio dagar kvar till min födelsedag!
Vilken också innebär att det är mindre än en månad kvar till julafton.
 
~
 
Här har det väl annars stått rätt så stilla. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Men igår när jag slutade elva precis som varje måndag så tränade jag först en timme på gymmet. Första bilden. Sen så började jag klippa och klistra en hel del bilder som senare blev en fin dekoration på väggen.. Andra bilden.
Dagarna innan spenderade jagg tillsammans med mormor, kusinvitamin och charlie. Tredje bilden.
Och i fredags åt jag tacos och myste med Mini och Nylle, fick massage och pratade strunt! Fjärde & sista bilden.
 
Nu tänker jag tvätta bort sminket och krypa ner i sängen, C ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: