Torsdag

2013-01-31
21:23:20
Idag är det torsdag, veckans bästa dag om du frågar mig.
Vi hade inställd engelska idag så vi slutade redan kvart i två.
När vi skulle gå tillbaks till skåpen när vi slutat så gick vi ut från skolan
för att gå till gästis [delen på skolan för oss restaurangelever] där vi har våra skåp.
Så blev det en uppvisning då jag halkade omkull på glasisen som lagt sig på Leksands
alla gator. Så nu sitter jag med två armbågar som värker ikapp och lika så bakhuvudet.
Men det gick bra iallafall! På eftermiddagen så har jag plockat ihop och diskat bort
diskberget som befann sig på diskbänken och nu är jag redo för att krypa ner i
sängen och ladda inför en välbehövlig fredag och helg! Det tackar jag för! Ciao!

Kommentarer
Postat av: mormor

har du snöflingor i badrummet

2013-02-01 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: