Sol sol sol!

2013-07-08
13:23:38
[mina senaste instagrambilder, embqvist namnet på instagram om ni vill följa!]
Gud så skönt att vi äntligen fått lite som och värme. 
Igår och i lördags har jag jobbat från sju till tolv på förmiddagen så jag har haft hela lediga eftermiddagar och kvällar och igår var vi i dammsjön hela dagen. Solade, badade och bara hade det bra. Idag har jag inga större planer mer än att fortsätta ligga ute i solen och inte göra någonting alls. Lata sommardagar när som är som bäst! 

Kommentarer
Postat av: Pontus den fine

Kul bilder! Keep the good work up Emma!!!

2013-07-08 @ 14:32:58
Postat av: mormor

Nu var det längesedan du hörde av dig.Jag är nyfiken och se vad du håller på med.

2013-07-15 @ 10:46:16
Postat av: Annika

SV: tack så mycket :)

2013-07-15 @ 13:35:55 - http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: