Helgens händelser!

2014-04-13
15:29:45
 
Igår spenderade jag ytterligare en dag i Sälen, men denna gång med familjen.
På förmiddagen kopplade jag och mamma av ett par timmar i Experiums Saunaworld.
Det fanns diverse bastusorter, pooler och duschar. 
Min favorit var en bastu som kallades Caledarium som var ett romerskt värmerum med aromer 
och tropiska ljud. Regn och vågor som slog bland annat. Det var inte så jätte varmt där inne men väldigt fuktigt. Somande till och med en stund. Det var så skönt och välbehövligt tror jag. 
Vi avslutade dagen med middag på lammet och grisen där jag tagit bilderna ni ser ovan. 
 
Idag är det söndag och jag tar det bara lugnt. 
Hoppas er helg varit lika bra som min varit. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: