Bio, svensk sommar & en trasig teleburk.

2014-06-29
22:26:46
[lånad bild av frida, henne hittar ni på http://fridasfotoalbum.blogg.se]

Midsommardagens festligheter vart lyckade mindre lyckad var den trasiga telefonen jag fick med mig hem från festen och förkyldningen som kom dagarna efter. Har jobbat senaste fyra dagarna sovit så mycket jag orkat, sett serier och filmer och idag gick jag och vännerna på bio. Det är liksom väder som tillåter sånt slappgöra. Vi skulle se Förr eller senare så exploderar jag men innan reklamen tog slut så gick brandlarmet. Vi gick ut men fick efter ett tag komma in och se filmen och gud vilken bra men sorglig film. Det var inte många som gick ut ur den biosalongen med en torrkind.

Har ytterligare en ledig dag kvar innan det är dags för veckans jobb.
Lider väl annars av bloggtorka och bildbrist nu när telefonen är på lagning så den tillsammans med massa blogg idéer är förhoppningsvis tillbaka snart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: