Pulled Pork.

2014-11-02
21:49:06


Har blivit något som blivit populärt den senaste tiden. Vi har köpt en sån enkel låda man värmt i ugnen på Ica ett par gånger. Men idag så gjorde jag köttet själv. Lät det ligga i marinad ett dygn och sen i ugnen i fem timmar.

Jag serverade det i tortillabröd med grönsaker, cole slaw & en god BBQsås som jag kokade själv. 
Det smakade riktigt bra & det fick avsluta mitt sista höstlov. 
Imorgon börjar min fyra veckors praktikperiod, trots att jag ser framemot praktiken så kan söndagsångesten låta bli att kika förbi efter en veckas ledighet. 
Men det går nog över.

Tänkte också dela med mig av recepten på BBQsåsen & köttmarinaden! 
Tills dess, hadeeee! 



Kommentarer
Postat av: Moster

Ja tack det vill jag ha!Men du kan ju även få bjuda på det😋😜

2014-11-03 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: