Tid.

2015-07-16
01:16:55



Tiden går så fort, minuter blir till timmar som sedan blir till dygn som förvandlas till veckor, månader och år snbbare än vad jag hinner att reflektera över. Lite skrämmande. 

Mycket har hänt sen sist, jag har lämnat studentlivet bakom mig och det gjorde jag med ett sju jäkla firande. 
Studentveckan var utan tvivel bland det roligaste i hela mitt liv. 
Har också lämnat lägenheten och Leksand. Flyttade hem direkt efter studenten, packade upp och direkt ner igen för att ta allt med mig ner till Öland där jag befinner mig nu. 
Här nere är det mest jobb som gäller men det hinns också med fest och lite andra galna upptåg. 

Ska försöka kika in här med någon bild och kanske några ord lite oftare än nu. Men det hamnar lätt åt sidan när man jobbar sent på kvällen och sen är det mycket annat som ska hinnas med under de vakna timmarna som blir över.
Men jag ska göra mitt bästa lovar. 
Tills dess, må bäst! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: