Sälen 2015

2015-03-29
21:32:00
 

I över två månader har det stått tomt här, men jag ber inte om ursäkt för något.
Jag har haft så fantastiskt jäkla roligt bara.

För sju veckor sedan vände jag blad. Med ett tomt, vitt kapitel satt jag mig på bussen mot Sälen och hade ingen aning om vad som väntade. Nu vet jag. Jag har haft en praktik som har gett mig otroligt mycket, jag har fått blandat nytta med nöje vilket har varit skidåkning, fest och diverse aktiviteter med lärorik praktik. Som strösslet på denna dessert så har jag också fått träffa och lära känna så otroligt roliga människor som jag idag titulerar som mina vänner.

Jag har också fått min sommar efter studenten planerad då jag blivit erbjuden jobb över sommaren.
Så 29/6 lämnar jag Säter för en sommar på Öland. Spontant så känner jag att citatet
"när man stänger ett fönster så öppnas en ny dörr" aldrig passat bättre och jag är bara så förbannat nöjd med tillvaron just nu.

 

 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul! :)

Svar: Ja, det ska bli så himla roligt att få spendera sommaren på öland! :)
emmahsfoto

2015-03-29 @ 22:46:25 - http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: