Dag 6.

2015-10-13
09:45:40

Igår glömde jag faktiskt helt bort att dela av mig av vårt paradisliv här borta!
Så det ska ni få veta nu istället.

Klockan 08:00 blev vi upp hämtade av en kille som skulle ta oss till hamnen och båten för vår snorkelutflykt. 
Två av dom fyra öarna vi skulle stanna vid var mest klippor och djungel så vid dom klev vi aldrig i land på men vi fick snorkla en bit utanför dom. Det var coolt, klart vatten och fiskar men jag hade nog föreställt mig lite fler olika sorters fiskar men det var roligt. 

Den tredje ön vi stannade vid var Koh Mook, det såg ut att bara vara en enda stor klippa. Vi alla fick hoppa ner i vattnet och fick simma efter guiden in i ett litet hål i klippväggen. Vi simmade 80meter in och kom fram till en grotta, med lite djungel & strand. Superfint! Så det var riktigt häftigt! 
Sista ön var Koh Ngai och det var nog så nära himmlen man kommer. Långgrund strand, klarblått vatten, jättefin sand och palmer överallt. Helt galet vackert. Tyvärr hade vi inte telefonerna med oss så det finns inte bilder jag kan dela med mig utav. Vi hade en undervattenskamera med oss så jag får lägga upp bilderna när vi kommer hem till Sverige och kan lägga över bilderna till datorn. 


Till middag åt jag vårrullar till förrätt och grön curry med kyckling till varmrätt. 😍 Lina hade egen för & varmrätt till det drack vi två Cola var och notan slutade på ungefär 100svenska kronor. Helt sjukt! När vi gick och la oss så åskade det och blixtrade det ganska rejält och innan jag somnade så blåste det väldigt mycket också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: