En snabb förändring!

2012-03-31
23:23:17
Vart tog denna lördag vägen?
Innebandyn igår gick bra, hade riktigt roligt! Pappa hämtade oss runt tolv och Linnea följde med hem och sov här!
Vaknade runt tio imorse och till frukost åt vi den efterlängtade pyttipannan haha. Kalasgott! Sen var det bara pang in i duschen och fixa till sig lite innan det var dags för att jobba. Slutade vid åtta men jag åkte och köpte lite godis så jag var hemma strax innan nio.
På tal om annat så har jag gjort om en del i designen igen. Tryck F5 om ni inte ser någon skillnad!
Imorgon ska jag nog ut en sväng med kameran och kanske till borlänge! Men nu ska jag gå ner och borsta tänderna och så för sen tänker jag sova! Wiiiiii! Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Liniz

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på fb just nu är vi 222 medlemmar i gruppen ju fler ju roligare blir det eller hur?

https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

2012-04-01 @ 13:20:15 - http://mylifeasliniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: