bortförklaringar & tillbakablickar!

2014-12-30
21:17:57
 
2014 börjar lida mot sitt slut, 52 veckor har passerat. 364 har gått, 1 kvar.
Mycket har hänt under året och det har hänt en del sedan jag skrev någonting här sist.
Det är lite trist att det är så långt mellan gångerna och vad det beror på vet jag egentligen inte.
Jag försöker fila på lite nya bloggidéer utan några vidare framsteg men har iallafall kommit fram till att
jag skriver vidare här tills vad jag vet vad jag ska göra. 
 
Tänkte att en sumering av året i bilder och lite text kunde vara roligt att ha så det kommer väl upp här under kommande dygn. Annars tycker jag att det är rätt skönt att julen är över och att det bara är nyår kvar innan man får återgå till vardag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: