Lathet, ledighet & sommar.

2014-07-31
13:55:08
Sommaren går och imorgon välkommnar vi augusti månad. 
Här har det ekat tomt en längre tid och mycket har hänt. Framför allt så hände det något med vädret.
Något som gjorde att man helt plötsligt kunde släppa taget om tjocka tröjor och skor och istället kunna gå barfota på picnick i solnedgången med fina vänner, bada när solen gått ner, åka gummibåt på älven eller bara ta det i lugnt i solen. Men jag har även hunnit med en hel del jobb, lite festligheter, ätit grillad mat och spenderat fyra dagar på en cykel i Sälen. 
 
   
 
 
 
Har varit något bättre på att uppdatera mitt instagramkonto {embqvist} än vad jag har varit här. 
 Håller även på med en plan på en ny design sedan en tid tillbaks så vi får väl se när den blir klar 
och läggs ut här. När vädret är så här fint så vill jag ta vara på det och umgås med vänner och familj så då blir det inte mycket tid över till datorn. Men det får ta den tid det tar helt enkelt. 
 
 
Vill avsluta detta inlägg med att berätta att det nu inte alls är långt kvar innan jag tar vännerna med mig till
Rhodos!! Längtar så galet mycket och det ska bli så roligt! 
Nu ska jag göra mig klar för jobb, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: